Změny v aktualizaci 9.15
Změny v aktualizaci 9.15
Odkaz na oficiální fórum | http://worldoftanks..../docs/release_notes/ |
Prvky hry
- Bylo aktualizováno zobrazení vlastností vozidla v garáži:
- Zjednodušily se vlastnosti vozidla, které jsou nyní uspořádány do pěti rozbalovacích skupin.
- Změnil se seznam hlavních vlastností (do seznamu byly přidány nové vlastnosti).
- Vlastnosti vozidla se nyní dynamicky aktualizují, aby odrážely jakékoliv změny v posádce vozidla, vybavení, spotřebních doplňcích či modulech.
- Do popisků byly přidány informace o tom, jakým způsobem moduly, vybavení a spotřební doplňky ovlivňují vlastnosti vozidla.
- Byla přidána obrazovka náhledu, která vám v 3D zobrazení umožňuje náhled na jakákoliv vozidla, která jste ještě nezakoupili, a to včetně libovolných modulů a parametrů (je dostupná prostřednictvím obrazovky výzkumu ve Výzkumu).
- Základní PvE tutoriál:
- Změnilo se složení týmů a týmy na obou stranách nyní mají 15 hráčů.
- Byla snížena doba čekání ve frontě a přidána možnost spuštění bitvy jako samostatný hráč. Pokud má hráč na svém účtu 0 bitev, pak první bitvu v tomto režimu odehraje jako člen týmu plného botů. Nepřátelský tým bude také vytvořen z botů.
- Byl přidán počáteční bod v horní základně.
- Byly implementovány alternativní scénáře chování botů na mapách „Mittengard“ a „Doly“.
- Změnil se panel obsazování základny. Byla přidána informace o počtu obsazujících hráčů a čase, který zbývá do obsazení základny. Zobrazí se maximálně 3 obsazující hráči, protože rychlost, s jakou je základna obsazena, se v případě, že ji obsazují více než 3 hráči, nezvýší.
- Ve výchozím nastavení je pro všechny hráče zapnuta volba „Uložit příjemce v bitvě“, což systém nutí, aby si až do konce bitvy zapamatoval posledního příjemce v chatu.
- Bylo přidáno varování, které hráče informuje o blížícím se konci bitvy.
- Bylo vylepšeno několik aspektů vylepšené fyziky pohybu vozidel:
- Byl opraven problém s nadměrně vysokým poškozením při sjíždění srázu.
- Snížila se pravděpodobnost, že se vaše vozidlo při provádění manévru převrátí.
- Byl opraven problém se zasekáváním vozidel do ostatních vozidel či objektů.
- Byly přidány nové filtry do panelu výběru vozidel v garáži.
- Byla přidána zvuková upozornění při aktivaci Maskovací sítě a Binokulárního dalekohledu.
- V záložce „Zvuk“ v nastavení byla přidána možnost výběru typu zvukového systému, která vám umožňuje další doladění pozic zdrojů zvuku v bitvě.
- Byl přidán nový ukazatel zaměřování — plný kruh.
- Byly přidány dvě nové možnosti přiblížení při zaměřování v odstřelovacím režimu — x16 a x25.
- Počet granátů na panelu stavu v bitvě je nyní větší.
- Bylo přidáno tlačítko na zobrazení reklamní obrazovky.
- Bylo nahrazeno úvodní video a změnila se mechanika jeho přehrávání: video se nyní přehraje pouze jednou, a pak se znovu objeví až po aktualizaci (patchi).
- Byly přidány odečty hodnot odezvy a stavu serveru na přihlašovací obrazovce a v garáži.
- Byly přepracovány podmínky řady osobních misí.
- Byl aktualizován filtr a ukazatel osobních záloh. Počet osobních záloh, které lze aktivovat, je nyní zobrazen pod přezdívkou hráče namísto ikony „modrého blesku s ikonou plus“.
-
Režim „Běsnění“ byl vypnut.
- Mise pro tento režim byly vypnuty
- Byla vypnuta kampaň „Ohnivá bouře“ (osobní mise).
-
Pro provádění akcí s dalším vybavením a posádkou pronajatých vozidel by hráči měli udělat následující:
-
Před vydáním verze 9.15: vybrat režim „Běsnění“, na panelu výběru vozidel vybrat pronajaté vozidlo, a provést požadované akce (např. poslat členy posádky do kasáren).
-
Po vydání verze 9.15: tyto akce lze provádět na záložce „Sklad“ ve zbrojnici, prostřednictvím prodeje vozidel poté, co jejich doba pronájmu skončí (když se vozidlo prodává, mohou si hráči vybrat další možnosti pro vybavení, posádku, spotřební doplňky a munici).
-
- Byla aktualizována pravidla založení čety:
- Hráči se nyní mohou zapojit do bitev v četě, která má libovolné složení vozidel (bez ohledu na jejich úrovně).
- Hráči uvidí oznámení, ve kterém je jim doporučeno sestavení čety, ve které mají všechna vozidla stejnou úroveň (za to, že tak učiní, dostanou hráči v četě bonus ke svým zkušenostem).
- Pokud mají všechna vozidla v četě stejnou úroveň (a tato úroveň je vyšší než III), obdrží všichni členové čety po bitvě bonus (jehož výše závisí na úrovni vozidel v četě — čím vyšší úroveň, tím vyšší bonus).
- Pokud je mezi maximální a minimální úrovní vozidel v četě rozdíl větší, než tři úrovně, dostanou hráči v takové četě postih ke zkušenostem (jehož výše závisí na rozdílu úrovní).
Tanky
- Německý stíhač tanků Waffenträger auf E 100 byl nahrazen stíhačem tanků Grille 15. Při nahrazení bude posádka přeškolena na nové vozidlo. Statistiky z Waffenträger auf E 100 budou uloženy v osobním záznamu a statistiky pro Grille 15 se budou zaznamenávat samostatně.
- Byly upraveny parametry následujících vozidel:
- Kanonenjagdpanzer
- А-32
- T-22 medium
- 59-Patton
- M56 Scorpion
- T95E2
- 112
- STA-2
- Pz.Kpfw. V/IV a Pz.Kpfw. V/IV Alpha
- T95E6
- O-Ni
- O-I Experimental
- O-I
- Achilles
- Challenger
- Heavy Tank No. VI, Škoda T 40, a ostatní vozidla, která mají děla 88 mm L/56.
3. 19 vozidel bylo přepracováno do HD kvality:
- Т-46, Т-127, BT-7, Т-80, SU-85B, Т-43, SU-122-54, Objekt 430
- Pz.Kpfw. 38(t), VK 30.01 (P)
- T1 Cunningham, T67, M60
- AMX 13 90
- Bishop, Centurion Mk. I.
- WZ-131
- Chi-He, Chi-Nu Kai
4. Byly vylepšeny vizuální a kolizní modely následujících vozidel: T-34-85, StuG III Ausf. G, Type 62
Podrobné změny vozidel: |
Změny u sovětských vozidel:T-22 medium
А-32:
Změny u čínských vozidel:112:
59-Patton:
Změny u německých vozidel:Kanonenjagdpanzer:
Pz.Kpfw. V/IV a Pz.Kpfw. V/IV Alpha
Změny u japonských vozidel:STA-2:
STA-1:
O-I Experimental:
O-I:
Type 91 Heavy:
Type 95 Heavy:
Type 4 Heavy:
Type 5 Heavy:
Změny u britských vozidel:Achilles:
Challenger
Chieftain\T95
Změny u amerických vozidel:M56 Scorpion:
T95E6:
T95E2:
Změny v průbojnosti granátů pro následující vozidla:Škoda T 40:
Heavy Tank No. VI.
TVP VTU Koncept:
Pz.Sfl. IVc:
Indien-Panzer:
Nashorn:
Tiger (P):
VK 45.02 (P) Ausf. A:
VK 30.02 (D):
Jagdpanther:
VK 36.01 (H):
Jagdpanzer IV:
Tiger I:
|
Mapy a objekty: |
|
Další změny:
Technická vylepšení
1. Bylo optimalizováno rozhraní rozbalovacích nabídek a popisků.
2. Nastavení minimapy, zobrazování naposledy spatřených nepřátel bylo po aktualizaci automaticky nastaveno na „vždy“ a to i pro hráče, kteří toto nastavení měli před aktualizací nastaveno na „nikdy“.
3. Integrovaný WoT Awesomium prohlížeč nyní používá Chromium Embedded Framework.
4. Byla provedena změna na CoreEngine 3.0:
- Bylo implementováno mnoho technických řešení, která umožnují zlepšit výkon až o 30 %, včetně:
5. Byla přidána možnost využití moderních DX11 grafických API.
6. Vylepšeno zobrazení obtisků (nápisů, emblémů a bodů zásahu). Obtisky nyní vypadají lépe i z větších vzdáleností. Toto se netýká ikon uploadovaných hráči.
Doporučení
Abyste předešli nestabilitě při použití NVIDIA karet v módu SLI pro DirectX 11, doporučujeme vám nainstalovat si minimálně verzi ovladačů 365.10.
Pro karty, které jej podporují se DX11 vykreslování zapne samo. Pokud vaše karta pracuje s operačním systémem, který nepodporuje DX11, bude místo něj použit DX9. Použitý render neovlivňuje herní nastavení.