Seznam změn herní aktualizace 9.3
Seznam změn herní aktualizace 9.3
Odkaz na oficiální fórum | http://worldoftanks....es/release-notes-93/ |
Změny v aktualizaci 9.3
Obecné změny
- Nové prvky pro herní mód Opevnění: ministerstvo války a legionáři
- Opraveno mnoho chyb s uživatelským rozhraním a hratelností herního módu Opevnění
- Přidány nové lehké tanky vysokých úrovní:
- USA: T37 (VI. úroveň), M41 Walker Bulldog (VII. úroveň), T49 (VIII. úroveň).
- SSSR.: LTTB (VII. úroveň), Т-54 Lightweight (VIII. úroveň).
- Německo: Spähpanzer Ru 251 (VIII. úroveň).
- Americký lehký tank V. úrovně M24 Chaffee má zcela přepracované vyvážení vlastností. Hráči, kteří jej měli vyzkoumaný obdrží 43 340 zkušeností jako náhradu.
- Sovětský těžký tank KV-1S má zcela přepracované vyvážení vlastností, úroveň je změněna z VI. na V. Starý model byl nahrazen novým v HD kvalitě.
- Nový sovětský těžký tank KV-85 přidán na VI. úroveň jako náhrada za KV-1S.
- Modely následujících vozidel přepracovány do HD kvality: Т-34, IS-7, ISU-152, M5 Stuart, M3 Lee, Jagdpanther.
- Prohozeny věže amerického stíhače tanků T67.
- Přidán modul vylepšeného podvozku pro tank M46 Patton.
- Německý stíhač tanků VII. úrovně Pz.Sfl.V přejmenován na Sturer Emil.
- Vozidla VIII. - X. úrovně s převodovkou umístěnou vepředu již nejsou při zásahu převodovky zapálena.
- Zvýšena odolnost podvozku lehkých tanků V. - VIII. úrovně.
- Mapa Murovanka zcela přepracována. Rozměry upraveny z 800 х 800m na 1 000 х 1 000 m. Přepracovány určité části mapy kvůli vyvážení hratelnosti.
- Přidány vizuální efekty výbuchů a požáru pro následující objekty: cisterny, barely s palivem, auta, kanistry, bedny s municí.
- Opraveny chyby s krajinou na mapě Ruinberg.
- Přepracován design panelu "Screen" v garáži.
- Následující efekty zničení vozidla byly přepracovány a rozšířeny: požár munice, výbuchy paliva, zničení nárazem a pádem, vyřazení posádky, utopení vozidla a klasické zničení vozidla.
- Do výběru serveru přidána informace o kvalitě připojení k serveru.
- Přepracován chatovací panel v garáži: nové styly tlačítek, nová mechanika otevírání záložek, posunování panelu, počítadlo hráčů online a hráčů v seznamu kontaktů.
- Přepracováno rozhraní výběru herního režimu, vytváření čety a zvaní hráčů.
- Přidány disciplinární tresty za následující nesportovní chování: neaktivita v bitvě a opuštění bitvy před zničením vozidla.
- Ocenění z kategorie Hrdinové bitvy nyní mohou být získána více hráči.
- Přidána sada lehce získatelných ocenění: Neprůstřelný, Kamarád v bitvě, Pozorovatel, Účinná palba, Bojovník, Duelista, Demoliční expert, Žhář, Rváč, Ruka boží, Oko za oko!
- Přepracována mechanika odražené střely po zásahu vozidla: nyní namísto zmizení pokračuje v pohybu.
- Přepracován zvukový filtr uvnitř věže vozidla.
- Odstraněna následující ocenění za historické bitvy bez ukazatele postupu: Strážce a Tvůrce historie.
- Na základě statistické analýzy byly sníženy přehnaně vysoké hodnoty pro získání výsostných znaků.
- Nyní pokud se vozidlo utopí poté, co byly zasaženy jeho pásy, bude se počítat jako zničené tím hráčem, který jeho pásy zasáhnul.
- Vylepšeny efekty stopovek při odrazu.
- V pobitevních výsledcích přidána statistika pro probití pancíře po odražení.
- Opraveny určité chyby spravování paměti (memory leaks) v bitvě.
- Opraveny určité případy zasekávání a padání herního klienta.
- Vylepšen výkon herního klienta na určitých počítačových sestavách.
- Optimalizováno přehrávání zvukových efektů.
- Zvýšen výkon v dělostřeleckém režimu.
- Snížena náročnost na grafickou paměť.
- Opraveno zasekávání při zobrazení určitých efektů.
- Opravena chyba, kdy hráč nemohl v okně pobitevních výsledků odeslat stížnost na spojence kategorie „Neaktivita/bot“
- Opravena chyba, kdy se stopové efekty střel po neproražení pancíře vozidla zobrazovaly na opačné straně.
- Opraveno otáčení vozidla, ke kterému někdy na okamžik docházelo poté, co bylo vozidlo odhaleno.
- Opravena chyba, kdy se po odhalení vozidla nejprve zobrazily jeho pásy a až poté zbytek vozidla.
- Opraveno zobrazení rostlinstva na střední a velké vzdálenosti s aktivovaným SLI a standardní grafikou.
- Opravena chyba kdy se rozlišení obrazovky vracelo po opětovném spuštění herního klienta do výchozího nastavení.
- Opravena chyba kdy se věž tanku po odtržení propadla zemí.
- Opraveny určité potíže s uživatelským rozhraním v týmových bitvách.
- Opraveno nesprávné zobrazení efektů střel při zásahu země.
- Opraveno nesprávné zobrazení znaků spojeneckých vozidel na velké vzdálenosti.
- Opraven nesprávný výpočet záznamu nejvyššího počtu zničených vozidel v jedné bitvě.
- Opraveny nesrovnalosti mezi vizuálními a kolizními modely některých objektů.
- Opraveno blikání zaměřovače herního klienta když bylo vozidlo na zkoseném povrchu.
- Opraveny určité drobné potíže s uživatelským rozhraním.
- Opraveny chyby u grafických modelů vozidel: M18 Hellcat, Tiger I, M7, M103, SU-100.
- Opraveno zobrazení emblémů a vítězných znaků u vozidel: M18 Hellcat, T34, SU-122-44.
- Opravena chyba s pancéřováním štítu děla 120 mm AT Gun T53 na stíhači tanků T95.
- Opravena chyba s nesprávným zobrazením stop po probití pancíře na štítech děl a na dělech určitých vozidel.
- Opraveny drobné nesrovnalosti mezi modely poškození a vizuálními modely u následujících vozidel: StuG III Ausf. G, Panther, M8A1, SU-152.
- Opraveno zobrazení výfukových plynů u samohybného děla M44.
- Počínaje aktualizací 9.3 budu HD textury vozidel nejvyšší kvality, jak nové tak už existující, poskytovány v samostatném archivu.
Podrobný seznam změn vlastností vozidel
Byly upraveny vlastnosti těchto německých vozidel:
Jagdpanther:
- Vozidlo je nyní v HD zpracování, kolizní model byl upraven
VK 36.01 (H):
- Snížena cena za opravy o 24 %
Byly upraveny vlastnosti těchto britských vozidel:
FV304:
- Rychlost otočení FV304 u podvozku změněna z 22 na 20.
- Průchodnost podvozku FV304 ve středním terénu snížena o 7 %.
- Rychlost otočení FV304 u podvozku Mk. II změněna z 24 na 22.
- Rozptyl při pohybu vozidla a při rotaci korby u podvozku FV304 Mk. II zvýšen o 6 %.
- Průchodnost FV304 s podvozkem Mk. II ve středním terénu snížena o 8 %.
- Zaměřovací čas pro dělo Q.F. 25- Pr. změněn z 4,5s na 4,8s.
- Čas nabíjení pro dělo Q.F. 25- Pr. změněn z 8,6s na 8,9s.
- Rozptyl děla Q.F. 25- Pr. po výstřelu zvýšen o 20 %.
- Rozptyl děla Q.F. 25- Pr. při pohybu děla zvýšen o 17 %.
- Zaměřovací čas pro dělo Q.F. 4.5-in. změněn z 4,5s na 4,8s.
- Čas nabíjení pro dělo Q.F. 4.5-in. změněn z 12s na 13,5s.
Byly upraveny vlastnosti těchto amerických vozidel:
M18 Hellcat:
- Rozptyl při pohybu vozidla a při rotaci korby u podvozku T67 zvýšen o 60%.
- Průchodnost podvozku T67 v pevném terénu snížena o 9 %.
- Průchodnost podvozku T67 ve středním terénu snížena o 14 %.
- Průchodnost podvozku T67 v měkkém terénu snížena o 9 %.
- Rozptyl při pohybu vozidla a při rotaci korby u podvozku T69 zvýšen o 57 %.
- Průchodnost podvozku T69 v pevném terénu snížena o 10 %.
- Průchodnost podvozku T69 ve středním terénu snížena o 17 %.
- Průchodnost podvozku T69 v měkkém terénu snížena o 10 %.
- Maximální rychlost zpátečky snížena z 20 km/h na 12 km/h.
- Rozptyl 76mm děla M1A2 při rotaci věže zvýšen o 12 %.
- Čas nabíjení 90mm děla M3 pro věž M1 změněn z 8s na 8,5s.
- Rozptyl 90mm děla M3 při rotaci věže zvýšen o 25 %.
M24 Chaffee:
- Vozidlo je nyní v HD zpracování.
- Maximální úroveň bitev snížena na VIII.
- Rychlost otočení s podvozkem T24 změněna z 42 na 40.
- Rozptyl při pohybu vozidla u podvozku T24 zvýšen o 25 %.
- Rozptyl při rotaci korby u podvozku T24 zvýšen o 25 %.
- Průchodnost podvozku T24 v pevném terénu zvýšena o 10 %.
- Průchodnost podvozku T24 ve středním terénu zvýšena o 8 %.
- Průchodnost podvozku T24 v měkkém terénu zvýšena o 10 %.
- Cena vyzkoumání podvozku M24 změněna z 4 670 na 2 050.
- Rychlost otočení s podvozkem M24 změněna z 46 na 42.
- Rozptyl při pohybu vozidla u podvozku M24 zvýšen o 80 %.
- Rozptyl při rotaci korby u podvozku M24 zvýšen o 80 %.
- Průchodnost podvozku M24 v pevném terénu zvýšena o 11 %.
- Přidán motor Twin Cadillac, Series 44T4—296 koní.
- Přidán motor Wright Continental R-975C4—460 koní.
- Odebrán motor 2x 44E24 V-8 Cadillac—300 koní.
- Odebrán motor Continental AOS-895-1—500 koní.
- Odebrán motor Wright Continental R-975C4—400 koní.
- Cena vozidla změněna z 687 550 na 405 000.
- Snížena cena za opravy o 61 %.
- Maximální rychlost vpřed změněna z 56 km/h na 77,2 km/h.
- Úhel odměru 75mm děla M6 změněn z -10 stupňů na -7 stupňů.
- Čas nabíjení 75mm děla M6 pro věž T24 změněn z 4s na 3,8s.
- Rozptyl 75mm děla M6 změněn z 0,4m na 0,39m.
- Rychlost otáčení věže T24 změněna z 40 na 44.
- Dohled s věží M24 změněn z 400m na 390m.
- Čas zaměření 75mm děla M6 pro věž M24 změněn z 1,5s na 2s.
- Zásoba munice pro 75mm dělo M6 změněna z 60 na 48 granátů.
- Přidáno 75mm dělo M17.
- Odebráno 76mm dělo T94.
- Úroveň věže M24 změněna z VI. na V.
- Cena věže M24 změněna z 15 500 na 12 100.
- Rychlost otočení věže M24 změněna z 39 na 44.
- Odolnost věže T24 změněna z 530 na 400 bodů výdrže.
- Odolnost věže M24 změněna z 580 na 440 bodů výdrže.
M5 Stuart:
- Vozidlo je nyní v HD zpracování.
- Průchodnost podvozku VVSS T16E3 v pevném terénu zvýšena o 9 %.
- Průchodnost podvozku VVSS T16E3 ve středním terénu zvýšena o 15 %.
- Průchodnost podvozku VVSS T16E3 v měkkém terénu zvýšena o 13 %.
- Rychlost otočení s podvozkem VVSS T36E8 změněna z 45 na 42.
- Průchodnost podvozku VVSS T36E8 v pevném terénu snížena o 12 %.
- Průchodnost podvozku VVSS T36E8 ve středním terénu snížena o 11 %.
- Maximální rychlost vpřed změněna z 58 km/h na 64,4 km/h.
- Dohled s věží M5 změněn z 330m na 340m.
- Úhel odměru 37mm děla M6 změněn z 5 stupňů na 3 stupně v případě, že je věž natočena o 60 stupňů dozadu.
- Zásoba munice pro 37mm dělo M6 změněna z 147 na 123 granátů.
- Rozptyl 37mm děla M6 při rotaci věže zvýšen o 20 %.
- Přidáno 37mm dělo T16.
- Odebrán 20mm Hispano-Suiza Birkigt kanón.
- Rychlost otočení věže M5 změněna z 40 na 44.
- Dohled s věží M5A1 změněn z 370m na 360m.
- Odstraněna 75 mm houfnice M3.
- Odolnost věže M5 změněna z 290 na 320 bodů výdrže.
T18:
- Rychlost otočení s podvozkem T18E1 změněna z 28 na 18.
- Průchodnost podvozku T81E1 v pevném terénu snížena o 43 %.
- Průchodnost podvozku T18E1 ve středním terénu snížena o 29 %.
- Průchodnost podvozku T18E1 v měkkém terénu snížena o 7 %.
- Rychlost otočení s podvozkem T18E2 změněna z 30 na 22.
- Průchodnost podvozku T18E2 v pevném terénu snížena o 46 %.
- Průchodnost podvozku T18E2 ve středním terénu snížena o 40 %.
- Průchodnost podvozku T18E2 v měkkém terénu snížena o 12 %.
- Maximální zpáteční rychlost změněna z 8 km/h na 6 km/h.
- Čas nabíjení 75mm houfnice M1A1 pro věž T18T47 změněn z 4,8s na 5,2s.
- Rozptyl 75mm houfnice M1A1 při otáčení zvýšen o 12 %.
- Čas nabíjení pro dělo Q.F. 2-pdr Mk. IX pro věž T18T47 změněn z 2,1s na 2,5s.
- Rozptyl děla QF 2-pdr Mk. IX při otáčení zvýšen o 17 %.
- Odolnost změněna ze 125 na 120 bodů výdrže.
T57 Heavy Tank:
- Rozptyl při pohybu vozidla u podvozku T97 zvýšen o 25 %.
- Rozptyl při rotaci korby u podvozku T97 zvýšen o 25 %.
- Čas zaměření 120mm děla T179 pro věž T169 změněn z 2,7s na 2,9s.
- Rozptyl 120mm děla T179 při rotaci věže zvýšen o 29 %.
T69:
- Cena 76mm děla T185 změněna z 63 000 na 73 000.
T71:
- Cena 76mm děla T185 změněna z 63 000 na 73 000.
T92:
- Rozptyl při pohybu vozidla u podvozku T80E1 snížen o 11 %.
- Rozptyl při rotaci korby u podvozku T80E1 snížen o 11 %.
- Průchodnost podvozku T80E1 v pevném terénu zvýšena o 17 %.
- Průchodnost podvozku T80E1 ve středním terénu zvýšena o 14 %.
- Průchodnost podvozku T80E1 v měkkém terénu zvýšena o 17 %.
- Rozptyl 240mm houfnice M1 při otáčení snížen o 3 %.
M6A2E1
- Maximální úroveň bitev snížena o 1.
M3 Lee:
- Vozidlo je nyní v HD kvalitě, vylepšen kolizní model.
Byly upraveny vlastnosti těchto sovětských vozidel:
IS:
- Čas zaměření 100mm děla D-10T pro věž IS-122 změněn z 2,9s na 2,7s.
- Čas nabíjení 100mm děla D-10T pro věž IS-122 změněn z 9,3s na 7,6s.
- Rozptyl 100mm děla D-10T změněn z 0,42m na 0,38m.
- Čas zaměření 100mm děla D-10T pro věž IS-85 změněn z 2,9s na 2,7s.
- Čas nabíjení 100mm děla D-10T pro věž IS-85 změněn z 9,3s na 7,8s.
- Rozptyl 100mm děla D-10T změněn z 0,42m na 0,38m.
ISU-152:
- Vozidlo je nyní v HD zpracování, kolizní model upraven.
KV-1:
- Cena výzkumu KV-1S mod. 1942 změněna z 23 800 na 10 650.
KV-1S:
- KV-1S je nyní rozděleno do dvou separátních vozidel: KV-1S (nyní V. úroveň) a KV-85 (nyní VI. úroveň).
KV-85:
Po přesunutí KV-1S na V. úroveň jej na VI. úrovni střídá KV-85. Maximální rychlost KV-85 je nižší než u KV-1S (34 km/h versus 43 km/h). Hlavní odlišností je výzbroj těchto tanků. KV-85 si ponechal 122mm kanón D2-5Т, přestože parametry tohoto děla byly radikálně upraveny v porovnání s původní verzí na KV-1S. Na rozdíl od KV-1S, D2-5Т kanón namontovaný na KV-85 je spíše alternativní volbou s charakteristickým stylem hry, zatímco 100mm dělo С-34 slouží jako hlavní výzbroj. Jeho vlastnosti jsou podobné dělu D10-T, které je hráčům dobře známé. Tento kanón má dobrou stabilitu a přesnost, což nejsou zrovna dvě typické vlastnosti pro sovětská děla. Navíc disponuje na své úrovni jedním z nejvyšších poškození za minutu. Dalším významným rozdílem mezi KV-85 a KV-1S je odlišná deprese kanónu u každého z nich: 3 stupně pro nejlepší kanóny KV-85 a 8 stupňů pro dělo D2-5T u KV-1S.
Objekt 430:
- Čas nabíjení 100mm děla U-8TC pro věž Objekt 430 změněn z 6,9s na 6,4s.
- Rozptyl 100mm děla U-8TC při rotaci věže snížen o 25 %.
- Rozptyl 100mm děla U-8ТС změněn z 0,35 m na 0,38 m.
Т-34:
- Vozidlo je nyní v HD zpracování, kolizní model upraven.
IS-7:
- Vozidlo je nyní v HD zpracování, kolizní model upraven.
Zasažení převodovky na těchto vozidlech nevyústí v zapálení vozidla:
- SSSR: Object 263.
- Německo: E 100, Jagdpanzer E 100, Maus, VK 72.01 (K), Waffentrager auf E 100, JagdTiger, E 50, E 75, VK 45.02 (P) Ausf. B, Waffentrager auf Pz. IV, 8,8 cm Pak 43 Jagdtiger, Jagdpanther II, Löwe, Panther II, Tiger II, Tiger I.
- USA: T28.
- Japonsko: Type 61, STA-1.
- Velká Británie.: FV215b (183).
Odolnost podvozku zvýšena na těchto vozidlech:
- SSSR: MT-25.
- Německo: VK 16.02 Leopard, VK 28.01, Aufklarungspanzer Panther.
- USA: M24 Chaffee, T21, T71.
- Čína: 59-16, WZ-131, WZ-132, Type 64.
- Francie: ELC AMX, AMX 12 t, AMX 13 75, AMX 13 90.