Odpovědi vývojářů! #66

Odpovědi vývojářů! #66

25. 11. 2014

- Otázka: „Proč má IS-4 svůj historický kanón D-25T, který je na desítce jen jako vtip?“ Odpověď: „Tanků s „vtipnými“ kanóny je ve hře víc.“
- Otázka: „Mise na Objekt 260 je příliš těžká a bude v ní spousta podvodů.“ Odpověď (SerB): „Jen tak přemýšlím, kolik nadávání asi bude z banů za podvody :) .“
- Otázka: „Mohli byste přidat XP bonus tankům, se kterými mám více, než 1000 bitev?“ Odpověď (SerB): „… a co dát bonus za prosté stažení hry? Dáme vám všechny tanky, všechny premiáky a pytel sušenek.“
- trhavé otáčení tanků, zatímco věže se otáčení plynule, je historické
- Otázka: „Dá se čekat, že vykreslování bude změněno z čtvercového na kruhové v 9.5 nebo 9.6?“ Odpověď (SerB): „No, čekat můžete cokoli.“
- je teoreticky možné, že vzdálenost maximálního renderu bude různá pro každý tank, ale WG to nechce; balanční parametr je dohled, vykreslování je omezeno čistě z technických důvodů a jednou snad bude odstraněno
- podle Storma modifikace, která vám ukáže pouze typ střely, který vás trefil, ale už ne kdo ji vystřelil, je v pořádku; WG bude řešit pouze modifikace, které vám ukazuje kdo střílel
- z hlediska WG vývoje není možné jednoduše blokovat část XVM, která zobrazuje statistiky
- vývoj v současné době neřeší možnou změnu 25% rozptylu hodnoty penetrace
- Otázka: „Měli jste buff Objektu 907 oznámit až po kampani, to by bylo nadávek. :)“ Odpověď: „I o tom jsme uvažovali :)“
- Objekt 907 dostal buff jednoduše proto, že byl příliš slabý, teď je ok

26. 11. 2014

- v diskuzi o strojích, které zaměřovaly otáčením celého podvozku SerB napsal, že přední 75mm houfnice na francouzském těžkém tanku B1 byla k ničemu, proto je Němci odmontovali, hned jak k nim přišli
- podle SerBa zrušení limitu renderu nepovede k většímu kempení
- Charioteer (T8 britské TD, které přijde v 9.5) nakonec přecijen dostane jako topové dělo 105mm L7
- plány na rok 2015 se stále ještě připravují
- podle Storma by zvýšení rozptylu hodnoty penetrace a snížení DMG při střelbě do weakspotů, které nejsou hlavní integrální součástí tanku (velitelská kopulka) vedlo jen k nudnému campfestu
- Storm potvrdil, že první verze uniknuvších podmínek k individuálním misím na Objekt 260 (20k DMG nastříleno + odingáno) ve finální verzi nebudou, finální verze bude obsahovat „to, co nám řeknou statistiky“

A info nakonec – zítra ráno budou servery na chvíli vypnuté, aby vývoj nasadil  úpravu, která opraví špatná XP, získávaná prémiovými tanky.

27. 11. 2014

dohled nebude na minimapě znázorněn kompletním kruhem, nováčci a horší hráči by se v tom nevyznali
- vzdálenost renderu (ten čtverec, co vám na minimapě dělá XVM – pozn. carramba66) se implementovat nebude
- jména tanků na minimapě, budou lépe optimalizovaná, než je tomu v XVM
- všechna nová nastavení minimapy půjdou zapnout a vypnout
- ISU-130 bude speciální tank pro moderátory
- Storm potvrdil, že seznam tanků na supertestu, který unikl, není kompletní, chybí lehké tanky
- nerf dohledů přijde „mnohem později“ než v 9.5, teď se s ním teprve provádějí testy
- přehození FV4202 za jiný tank a změna na premiák nebude v dohledné době
- Panther 88mm bude vydán v 9.5
- Panther 88mm nebude mít omezený MM, bude tedy potkávat i tier 10
- úpravy map v 9.5 mají za cíl udělat mapy méně vlnité
- úpravy Stalingradu zahrnují i odstranění několika kup bordelu v ulicích
- individuální mise přijdou v 9.5, zatím se na supertestu ale neobjevily
- podle Storma je Severogorsk odstraněn, protože byl „neúspěšný“; jsou i další mapy, které potká stejný osud, tedy kompletní odstranění ze hry, zatím není hotový jejich seznam, ale už se na něm pracuje

28. 11. 2014

Dnes bol spustený program pre pozývanie nových hráčov na ruskom serveri. Je možné, že čoskoro bude zavedený aj na európskom serveri.

- Otázka: „Prečo je odmena za poškodenie na spot tak nízka?“ Odpoveď (SerB): „Nerob poškodenie na spot.“
- Otázka: „Je súčasná situácia ohľadom XP odmien pre hráčov uspokojujúca?“ Odpoveď: „Pre nás áno.“
- Otázka: „Prečo ste neoddelili štatistiky z bitiek odohraných v čatách od sólo bitiek?“ Odpoveď: „Pretože vás aj tak nedokážeme všetkých uspokojiť, vymysleli by ste si opäť niečo iné a informácie o hráčoch by boli neprehľadné.“
- Storm potvrdil, že budú pridané rôzne nastavenia minimapy. Bude možné vypnúť/zapnúť zobrazenie dohľadu a názvy tankov samostatne
- Storm tiež potvrdil, že tri zátarasy ulíc budú odstránené z mapy Stalingrad
- Storm na otázku ohľadne opravy kolízneho modelu u Hetzera v 9.5, aj keď na ňom pravdepodobne nič nie je zle odpovedal, že „pár drobností“
- Storm si myslí, že 40 máp v hre je príliš veľa a odstránenie desiatich z nich by hru len vylepšilo
- „zlé“ mapy budú vymazané z hry
- čoskoro sa tvar vykresľovania tankov zmení zo štvorca na kruh
- Storm vie, že vyššie zmienená zmena ovplyvní hrateľnosť niektorých máp, vývojári testujú, aký veľký vplyv zmena bude mať, zatiaľ nenarazili na žiadne veľké problémy
- Severogorsk bude odstránený, pretože sa ukázalo, že je extrémne nudný
- mapa Prochorovka v hre zostane, jej kópia, Ohnivý výbežok, bude mať zníženú pravdepodobnosť objavovania sa hráčom

29. 11. 2014

Dnes jen dvě věci:

- Storm potvrdil, že v 9.5 bude možné zapnout zobrazení místa, kde se naposledy spotnul nepřátelský tank
- obličeje ženských posádek obsahují i Olu Sergejevnu, Asyu (další ruská WoT celebrita) a Knopku (RU vývojářka) plus dalších několik vývojářek World of Warships