Odpovědi vývojářů! #65
Odpovědi vývojářů! #65
17. 11. 2014 |
- podle Storma byl důvod uvedení nové mechaniky rammingu v 9.4 zapříčiněn tím, že ten starý byl těžce zabugovaný + hotfix 9.4.1 by měl na EU dorazit v úterý ráno |
18. 11. 2014 |
- podle Storma pokud máte propady FPS, když naspotíte několik nepřátel najednou, je možné, že jde o pomalý pevný disk, díky čemuž trvá dlouho, než se načtou modely; někdy pomůže defragmentace - individuální mise nebudou časově omezené, podmínky pro získání odměnových tanků však budou přesto velmi obtížné - aktualizace 9.5 by měla vyjít na konci prosince, dá se tedy předpokládat, že supertest začne do konce listopadu a otevřený test na začátku prosince. |
19. 10. 2014 |
- čas zaměření ve hře reprezentuje reálnou kvalitu zaměření, které dosahovaly kanóny v reálu, tento parametr není přesný, ale má zhruba reprezentovat kvalitu jednotlivých kanónů - Otázka: „Stabilizace kanónů lidi akorát štve!“ Odpověď (SerB): „Váš názor je pro nás velice důležitý, jako vždy.“ - kanón D-10-85 by se asi vešel do věže KV-13, nicméně v reálu pro tento tank nebyl upraven; pokud by jej WG do tanku přesto použilo, byl by „výrazně lepší, než ostatní tanky jeho tieru“ - Otázka: „SerBe, popíráte, že různé tanky mají různě nastavenou distribuci střel v zaměřovacím kruhu?“ Odpověď: „Ano, popírám to. Protože to je KONSPIRAČNÍ TEORIE!!! A co by to bylo za KONSPIRAČNÍ TEORII!!!, kdyby nebyla popřena.“ - Otázka: „Kdy ponerfujete gold munici za kredity? Vždy když jedu E-75, dostávám goldem.“ Odpověď (Storm): „Statisticky, poměr premium munice, vystřílené na E-75 dělá méně, než 20%“. - Otázka: „Kdy opravíte výpadky spojení na servery?“ Odpověď: „Nikdy. Protože nemůžeme opravit vaše internetové připojení.“ - šla informace, že E-25 bude snížena DPM z 2700 na 2350; není to pravda - Storm potvrzuje, že spuštěný antivirový software může velmi negativně ovlivnit výkon hry a počet lagů (zmíněn byl software Kaspersky, ESET, Norton Antivirus, AVAST) - podle Evillyho ruští hráči dostanou informaci o vánoční misi kolem 15. prosince, nicméně v Rusku se nebude hrát o T-34/85M, jako v Evropě - tankem na vánoční misi v Rusku nebude ani T-44/85, nicméně tento tank ještě neujde pozornosti a něco se s ním dělat bude - je „příliš brzy“ na to, říci více o misi na Objekt 260, stále se připravuje - Evilly potvrdil, že chyba s XP posádce na premium tancích existuje a bude opravena; bylo nicméně přiznáno, že WG upravil způsob výpočtu XP a zapomněl to dát do patchnotes k aktualizaci 9.4; jde o to, že premium tanky sice mají 50% bonus k XP pro posádku, ale to pouze na základní XP, nikoli na bonusová XP, která premium tanky dostávají v závislosti na svém tieru, k tomuto bylo přistoupeno z technických důvodů a zůstane to tak - Evilly však později dodal, že by nejraději vrátil vše do stavu, který byl v aktualizaci 9.3; vývoj to ještě bude řešit - v jednom z dalších patchů (zřejmě 9.6) dojde u premium tanků k dalším buffům (zřejmě půjde o výdělky) |
21. 11. 2014 |
- pomalu se blíží test 9.5; upozornění k dříve vydané informaci o individuálních misích – to, že byly zmíněny artilerie nemusí znamenat, že s dělostřelectvem budou muset hrát všichni, spíše to vypadá, že systém zjistí, jaké typy tanků ignorujete - do testu 9.5 byla přidána tato vozidla: dříve zmíněné britské tanky (11 vozidel), ISU-130 (pro spolupracovníky WG – pozn. carramba66), AMX CDC, AMX-13/57 (francouzský premium skaut – pozn. carramba66), STA-2 (japonské T8 premium medko – pozn. carramba66) a FV4202 v HD - dále jsou testovány tři nové mapy: Zimní Ruinberg (nahradí Ruinberg v Plamenech – pozn. carramba66), „Ztracené město“ a „Mittengard“ (nějaká odvozenina od malinké srandovní mapičky Pit, která byla zveřejněna už dříve – pozn. carramba66); neví se, jestli se některá nebo všechny mapy v 9.5 objeví - po minipatchi 9.4.2 stále na ruském serveru zůstává bug s oknem tutoriálu |
22. 11. 2014 |
- dělostřelectvo je vybalancované, sice ho přibývá, ale WG je rád |
23. 11. 2014 |
- při testování hromadného nerfu dohledů si vývoj dává pozor na to, aby scouti jen neseděli vzadu a nekempili, využívajíce svůj dohled Storm se také hráčů zeptal, jaký mají názor na roli pancíře v současném World of Tanks. Toto jim odpovídá: - používání gold munice není tak vysoké, jak se traduje; i kdyby byly náboje omezeny na 5ks, Mausovi by to nepomohlo, protože by na něj stejně střílel goldem celý nepřátelský tým |
24. 11. 2014 |
- Maus má ve hře stejné pancéřování, jako v reálu (WG to měřilo v Kubince) - pancíř IS-7 je historický - Storm upřesnil, jak WG omezí módy, které ukazují, kdo a co po vás střílí – hra nebude do klienta posílat informaci o tom, kdo střílí, jen typ munice - včera Storm řekl, že nová verze engine BigWorld zapříčinila zdržení s předěláním renderování z čtverce na kruh, totéž se prý týká i nové pohybové fyziky - vývoj pracuje na Havoku, nicméně vypadá to, že bude odložen, protože podle Storma se potýkají s velkými výkyvy výkonu - Storm reagoval na srovnání IS-7 (který je pomalejší) a Objektu 260 (který je na videích poměrně rychlý) tím, že Objekt 260 může být penetrován i do středu věže - přepracování mechaniky HESH munice se zatím nedaří, podle Storma vývoj zatím řeší, jak to udělat, aby nebyla tato munice příliš OP, ani naopak nepoužitelná - podle Storma jsou hlavními argumenty proti omezení DMG goldové munice a) ztráta výdělků b) hra nebude pro typického hráče tak zábavná - implementace dalších typů munice do hry je poměrně komplikovaná záležitost, pro spoustu hráčů by to hru udělalo nepřehlednou, protože typický hráč je obyčejný člověk, nikoli hardcore pařan - Storm vysvětluje, proč je proti možnosti skrýt statistiky: „Pokud hráč skryje statistiky, znamená to, že je buďto rajče (a dostane to sežrat) nebo fialka (a nechce, aby se na něj zaměřili). A to znamená, že tihle lidé budou napadáni v chatu, stříleni spoluhráči, blokováni, atd. A to je jen jedna věc, která by nás čekala, kdybychom umožnili schovat statistiky.“ (zajímavé, WG oficiálně bojuje proti XVM, ale Storm používá barevnou terminologii, která z XVM vychází, „rajče“ = červená barva statistik v XVM – pozn. carramba66) - Storm nicméně poznamenává, že je možné skrýt statistiky skrýváním jména hráče ve hře, tato možnost bude vývojáři diskutována - podle Storma bylo pravidlo tří ráží „overmatch“ vloženo do hry kvůli lehkým tankům - počítání DMG, kterou sežerou vaše pásy, už v budoucnu nebude počítána |
zdroj wot.cz