Odpovědi vývojářů! #61 (13.10. 2014)
Odpovědi vývojářů! #61 (13.10. 2014)
5. 10. 2014 |
Většina odpovědí dnes vychází z dnes zveřejněného videa s Evillym. |
Storm: Nové otázky a odpovedi |
- uz je uplne iste ze vetva s Firefly pride tento rok |
6. 10. 2014 |
- změna vykreslování z čtverce na na kruh nepřijde tento rok |
7. 10. 2014 |
- Storm potvrzuje, že šestý smysl se změní ve střednědobém horizontu (což většinou znamená cca půl roku) |
8. 10. 2014 |
- běloruský prezident Lukašenko zná WoT, zmínil ho v poslední debatě s učiteli na Den učitelů (na téma co děti dělají na počítačích) |
Igromir 2014: Informace o týmových bitvách |
- závody tanků mají už 350 000 hráčů (na ruském serveru), to je MMO rekord v jednom turnaji a bude zapsán do Guinessovy knihy rekordů |
Insider: Budou nové metály |
Insider, který nosí info na FTR, tentokrát přišel se zajímavostmi, týkajícími se nových medailí. Asi jich je ještě málo. |
Igromir 2014: Letecké útoky na randomu? |
- vývojáři sbírají statistiky přesnosti a DMG střel pro plánovaný nerf přesnosti |
9. 10. 2014 |
V pátek startuje supertest 9.4. Bude to zřejmě jen technický patch, který bude opravovat chyby, takže nečekejme zázraky. Měl by přijít do konce měsíce, protože 9.5 (velká 9.5) by měla přijít ještě letos. |
10. 10. 2014 |
- Veider komentuje debaty nad leaky ze supertestu: „Tanky se ještě mohou hodně změnit, takže je nesmysl diskutovat o jejich statistikách. Co má smysl je diskutovat o jejich vzhledu, i když i ten se může změnit.“ |
Storm: Odstraníme ze hry některé mapy |
- Storm byl včera jmenován hlavním firemním stratégem pro balanc her a herní mechaniky |
11. 10. 2014 |
Na začátek jedna drobnost: V Chaffe závodech je možno podvádět. Pokud si řidiče přetrénujete pod 50% (třeba z dělostřelectva), sice nepojedete ani nebudete akcelerovat pomaleji, ale zato vám tank přestane driftovat, což vám při průjezdy zatáčkami dá slušnou výhodu. |
12. 10. 2014 |
- vývojáři přemýšlejí o separátním serveru pro jižní Ameriku |
Interview s Evillym o 9.5 a dalších plánech |
- Stronghold byl vytvořen kvůli tomu, aby se vytvořil uvnitř klanů „ekosystém“ pro jeho hráče |