Aktualizace 9.20 vydána

Aktualizace 9.20 vydána



Odkaz na oficiální fórum https://worldoftanks...elease-announcement/

V několika posledních týdnech jsme se podívali na nové vyvážení vozidel, zdokonalení u dělostřelectva, čínské stíhače tanků, epické Velké bitvy a Síň slávy. Nyní, když byla verze 9.20 vydána, jsou všechny tyto nové funkce připraveny na to, abyste se jich mohli chopit. Pokud ještě nejste zcela v obraze, projděte si rychlý přehled toho, co se k vám blíží.

 

  • ODSTÁVKA:
  • Prémiové účty & platby
ODSTÁVKA:

Servery World of Tanks nebudou dostupné 30. srpna od 03:00 do 09:30 SELČ, abychom mohli dát vše do pořádku.

Také na 24 hodin zmrazíme Globální mapu  a pozastavíme bitvy v režimu opevnění.

Prémiové účty & platby

Stávajícím prémiovým hráčům bude připsáno dalších 24 hodin prémiového účtu jako náhrada za dobu údržby. Pokud chcete provést jakékoliv herní nákupy, tak prosím počkejte, dokud nebudou servery znovu spuštěny.

Klikněte na níže uvedené obrázky, abyste si prošli podrobnější detaily o každé funkci.

Co je nového

Vyvážení vozidel

Do hledáčku nejnovější aktualizace se dostaly čtyři národy: Japonsko, Francie, USA a SSSR. Kromě jiného bude francouzský Foch (155) nahrazen za nový stíhač tanků X. úrovně, Foch 50 B. Ti, kteří již Foch (155) mají, dostanou do své garáže zdarma obě vozidla. Také jsme si v rámci velké sady revizí, které provádíme od začátku roku 2017, pohráli s německým technologickým stromem. To zahrnuje bojové parametry vozidel Maus, Mäuschen a 8.8 cm Pak 43 Jagdtiger.Jak se dalo čekat, představovaly tyto změny na fórech žhavé téma a již brzy uvidíte, o čem všechen ten povyk je. Sestavili jsme samostatný článek, který se podrobnostmi těchto změn zabývá, takže pokud jste to ještě neudělali, tak se na něj podívejte.

Vylepšení dělostřelectva

Nějakou dobu jsme pracovali na reorganizaci dělostřelectva a jeho mechanik. Byla to dlouhá a divoká cesta a je vše připraveno k tomu, abyste se mohli posadit za řízení těchto zrevidovaných vozidel.

S novou mechanikou ochromení vás zvýšený dosah explozivního poškození často zasáhl bez ohledu na to, že jste byli v krytu či podobné situaci. Přidali jsme dodatečnou sadu proměnných pro palbu přes překážky. I když je však kryt dostatečně silný a vy nejste zcela ukryti, tak se trvání ochromení liší v závislosti na viditelné oblasti vozidla. Po bitvě vám statistiky prozradí, jaké množství času ochromení jste způsobili.

Čínské stíhače tanků

Blíží se k vám stíhače tanků, které sloužily výhradně pro čínské hráče. Je jich celkem devět a zabírají všechny úrovně.

Stíhače tanků nízkých úrovní mají na svou třídu skvělý dohled. Když to spojíte s jejich vysokými hodnotami maskování, tak dokážete zasadit pořádný úder z větší vzdálenosti. Na středních úrovních mají čínské stíhače tanků lepší pohyblivost a pancíř a navíc skutečně dobré alfa poškození. S relativně velkými hodnotami rozptylu se můžete dostat dokonce i do bojů na střední vzdálenost, a stejně tak můžete lovit nepřátelské tanky.

Na vysokých úrovních se setkáte s dobrým alfa poškozením a rychlostí palby, díky které tato vozidla vynikají. Zatímco jejich poškození na jeden výstřel není v této lize nejlepší, mají dostatek palebné síly na to, aby svým protivníkům vážně ublížila.

Velké bitvy

Hráči žádali o větší bitvy s více tanky a na větším bojišti. A proto přichází „Velké bitvy“. Jsou k dispozici v náhodných bitvách společně s režimy „Střetnutí“, „Standardní“ a „Útok“. 30 tanků se utká na gigantickém bojišti, jako je mapa Nebelburg o rozměrech 1,4 x 1,4 km. Režim Velkých bitev je výhradně pro vozidla X. úrovně, a na rozdíl od standardních map budou mít bojové lokace tohoto režimu tři výchozí body na každý tým, zatímco počet dělostřelectva bude omezen na čtyři na tým.

Velké bitvy se řídí pravidly standardních bitev: můžete obsadit nepřátelskou základnu nebo zničit všechny protivníky, abyste si během 15 minut boje zajistili vítězství.

Pravděpodobně přemýšlíte o odměnách, které v režimu, jako je tento, dostanete. Každý hráč dostane za svůj výkon v bitvě šanci k získání bonů. Počet bonů je provázaný se ZK, které získáte. Čím více ZK, tím více bonů dostanete. Jako součást verze 9.20 začnou 29. srpna Velké bitvy v podobě otevřeného testu, a my uvítáme, pokud do testu zaskočíte a o své zkušenosti s novým režimem se podělíte.

Bony

Až do verze 9.20 představovala jediný způsob získání bonů účast v hodnocených bitvách. Počínaje vydáním aktualizace budete moci novou měnu získat i v náhodných bitvách, když vyrazíte do boje X. úrovně. Budeme pracovat na dalších způsobech, jak bony získat a utratit, takže zůstaňte s námi.

Jak již bylo zmíněno výše, bony lze využít na směrnice a vylepšené vybavení. Tyto předměty lze zakoupit pouze za bony, ale lze je využít na vozidlech i v ostatních režimech hry, stejně jako měnu samotnou. Tyto nové předměty vám přijdou vhod v náhodných a hodnocených bitvách, klanových válkách a turnajích a zvýší efektivitu vozidla i posádky.

Je důležité si uvědomit, že výměnou za bony lze odmontovat pouze vylepšené vybavení. Při vydání aktualizace 9.20 bude všechno vylepšené vybavení automaticky odmontováno zdarma z vozidel všech hráčů, takže si ho budou moci namontovat podle svého uvážení. Zjistěte více o každé z těchto položek v článku o aktualizaci 9.19.

 


Změny ve verzi 0.9.20 oproti verzi 0.9.19.1

Nové funkce

  • Nový typ bitvy v náhodných bitvách: Velká bitva.

Pravidla

  • Dva týmy, 30 hráčů v každém
  • V tomto typu bitvy mohou bojovat pouze vozidla X. úrovně
  • Čas bitvy: 15 minut
  • Podmínky vítězství: obsaďte nepřátelskou základnu nebo zničte všechna nepřátelská vozidla.

Formování týmu

  • Velké bitvy se vytváří ze společné fronty režimu náhodných bitev.
  • Hráči vstupují do Velkých bitev náhodně, obdobně jako do ostatních typů bitev: Útoku a Střetnutí.
  • Velké bitvy budou standardně vypnuty pro ty hráče, kteří mají nedostatečně výkonnou počítačovou sestavu. Taková hráči je však budou moci manuálně zapnout v nastavení. Nastavení > Obecné > Typy náhodných bitev > Velká bitva
  • Každý tým je podmíněně rozdělen do tří podskupin o 10 hráčích v každé.
  • Hráči nemohou podskupiny měnit - příslušnost k podskupině je určena systémem tvorby týmů.
  • Složení týmu ve Velkých bitvách se řídí obecnými pravidly systému tvorby týmu 2.0
  • Složení typů vozidel každé podskupiny se bude co nejvíce podobat složení příslušné podskupiny nepřátelského týmu.
  • Tým nemůže mít více než 4 dělostřelectva.
  • Rozdíl v počtu čet mezi týmy nepřesáhne 2 hráče v četě.
  • Pokud má hráč v četě zapnutou Velkou bitvu, tak může taková četa do tohoto typu bitvy vstoupit bez ohledu na to, zda ostatní hráči mají či nemají tento typ bitvy zapnutý.

Mapa

  • Velké bitvy probíhají na mapě „Nebelburg“ o rozměrech 1,4 x 1,4 km.
  • To, jak se hráči na mapě objeví, je podmíněno jejich podskupinou.
  • Každá z podskupin má svou vlastní počáteční pozici (počáteční výchozí bod).
  • Jsou zde dvě základny: jedna pro každý tým jako ve standardní bitvě.

Rozhraní

  • Načítací obrazovka, obrazovka statistik (k dispozici po stisknutí TAB), obrazovka výsledků bitvy a týmové panely byly uzpůsobeny pro zobrazení 60 hráčů.
  • Celý tým je rozdělen do tří podskupin.
  • Složení každé podskupiny si můžete prohlédnout kliknutím na odpovídající podskupinu.
  • Změnil se horní prvek bojového průhledového displeje. K celkovému počtu vozidel zničených týmem tento prvek také navíc ukazuje celkové množství HP pro každý z týmů.

Ocenění, služební záznam a statistiky

  • V každé velké bitvě mohou hráči získat bony. Hráči také mohou získat bony ve standardních náhodných bitvách, ale pouze s vozidly X. úrovně (v takzvaných bitvách bojové úrovně 12). Bony se udělují těm hráčům, kteří za bitvu získali 400+ základních zkušeností.
  • Počet udělených bonů závisí na množství zkušeností získaných v bitvě.
  • Hráči mohou plnit mise, osobní mise a získávat ocenění, která jsou dostupná v režimu náhodných bitev.
  • Hráči mohou ve Velkých bitvách získat mistrovské odznaky stejně, jako ve standardním  režimu náhodných bitev.
  • Bitvy odehrané ve Velkých bitvách se nepočítají do hráčova služebního záznamu a neovlivňují statistiky pro režim náhodných bitev.
  • Statistiky pro tento tip bitvy jsou zobrazeny v následující sekci: Služební záznam > Statistiky > Typ bitvy: Velká bitva
  • Statistiky pro specifická vozidla ve Velkých bitvách budou zobrazeny samostatně v následující sekci: Služební záznam > Vozidla > Typ bitvy: Velká bitva.

Přizpůsobené podmínky některých medailí na nový typ bitvy „Velká bitva“:

Válečník:

Zničte nepřátelská vozidla:
• 6 a více ve Standardní bitvě, Útoku a Střetnutí
• 8 a více ve Velké bitvě

Radley-Waltersova medaile:  

Zničte nepřátelská vozidla:
• 8 – 9 ve Standardní bitvě, Útoku a Střetnutí
• 10 – 12 ve Velké bitvě

Poolova medaile: 

Zničte nepřátelská vozidla:
• 10 – 13 ve Standardní bitvě, Útoku a Střetnutí
• 13 – 20 ve Velké bitvě

Medaile Raseiniaiských hrdinů:

Zničte nepřátelská vozidla:
• 14 a více ve Standardní bitvě, Útoku a Střetnutí
• 21 a více ve Velké bitvě

Mapy

Byly zavedeny změny související s terénem pro obtížně přístupné oblasti na následujících mapách:

  1. Karélie
  2. Step
  3. Lakeville
  4. Opatství
  5. Doly
  6. Posvátné údolí
  7. Horský průsmyk
  8. El Halluf
  9. Arktida

 

Změny u vozidel:

Německo

      Následující vozidlo bylo přidáno na testování pro hráče Supertestu:

            * VK 168.01 (P)

 

    Byly provedeny změny v technických vlastnostech následujících vozidel:

          * Maus

                * Doba nabíjení pro děla 12,8 cm Kw.K. 44 L/55 se změnila z 12 s na 13,3 s.

                * Odolnost se změnila z 3 200 HP na 3 000 HP.

              

          * 8,8 cm Pak 43 Jagdtiger

                * Rozptyl za pohybu s podvozkem Jagdtiger 8,8 se snížil o 6 %.

                * Rozptyl při otáčení korby s podvozkem Jagdtiger 8,8 se snížil o 6 %.

                * Rychlost otáčení podvozku Jagdtiger 8,8 se změnila z 22 stupňů/s na 26 stupňů/s.

  

Čína

     Byla přidána úplná větev stíhačů tanků (od II. do X. úrovně, následovně):

          * T-26G FT

          * M3G FT

          * SU-76G FT

          * 60G FT

          * WZ-131G FT

          * T-34-2G FT

          * WZ-111-1G FT

          * WZ-111G FT

          * WZ-113G FT 

  

SSSR

    Bylo přidáno následující vozidlo (na testování pro hráče Supertestu):

          * T-44 ltwt.

 

    Byly provedeny změny v technických vlastnostech následujících vozidel:

          * T-54 první prototyp

                * Rozptyl za pohybu s podvozkem T-54 první prototyp se snížil o 9 %.

                * Rozptyl při otáčení korby s podvozkem T-54 první prototyp se snížil o 9 %.

                * Rozptyl při rotaci věže pro dělo 100 mm D-10T-K se snížil o 25 %.

                * Čas zaměření děla 100 mm D-10T-K ve věži T-54 první prototyp se změnil z 2,4 s na 2,2 s.

                * Dohled se změnil z 360 m na 380 m.

                * Zlepšil se pancíř věže.

                * Průbojnost granátu UBR-412 pro dělo 100 mm D-10T-K se změnila ze 183 na 190 mm.

                * Průbojnost granátu UBR-412P pro dělo 100 mm D-10T-K se změnila z 235 na 247 mm.

                * Úhel sklápění děla 100 mm D-10T-K se změnil z -6 stupňů na -7 stupňů.

                * Kapacita munice pro dělo 100 mm D-10T-K se změnila z 34 na 56 granátů.

 

          * T-44-100

                * Rozptyl při rotaci věže pro dělo 100 mm LB-1 se snížil o 15 %.

                * Doba nabíjení děla 100 mm LB-1 se změnila z 8,1 s na 7,5 s.

                * Čas zaměření děla 100 mm LB-1 se změnil z 2,2 s na 2 s.

                * Zlepšil se pancíř věže.

                * Průbojnost granátu UBR-412 pro dělo 100 mm LB-1 se změnila ze 183 mm na 190 mm.

                * Průbojnost granátu UBR-412P pro dělo 100 mm LB-1 se změnila z 235 mm na 247 mm.

 

          * T-44-100 (P)

                * Rozptyl při rotaci věže pro dělo 100 mm LB-1 se snížil o 15 %.

                * Doba nabíjení děla 100 mm LB-1 ve věži Т-44-100 (Р) se změnila z 8,1 s na 7,5 s.

                * Čas zaměření děla 100 mm LB-1 ve věži Т-44-100 (Р) se změnil z 2,2 s na 2 s.

                * Zlepšil se pancíř věže.

                * Průbojnost granátu UBR-412 pro dělo 100 mm LB-1 se změnila ze 183 mm na 190 mm.

                * Průbojnost granátu UBR-412P pro dělo 100 mm LB-1 se změnila z 235 mm na 247 mm.

 

          * Т-44

                * Rozptyl za pohybu s podvozkem T-44 se snížil o 9 %.

                * Rozptyl za pohybu s podvozkem T-44M se snížil o 10 %.

                * Rozptyl při otáčení korby s podvozkem T-44 se snížil o 9 %.

                * Rozptyl při otáčení korby s podvozkem T-44M se snížil o 10 %.

                * Rozptyl děla 122 mm D-25-44 se změnil z 0,43 m na 0,42 m.

                * Rozptyl při rotaci věže pro dělo 100 mm LB-1 se snížil o 14 %.

                * Doba nabíjení děla 122 mm D-25-44 ve věži Т-44-100 se změnila z 19,2 s na 15,2 s.

                * Doba nabíjení děla 100 mm LB-1 ve věži Т-44-100 se změnila z 8,1 s na 7,5 s.

                * Čas zaměření děla 122 mm D-25-44 ve věži Т-44-100 se změnil z 3,4 s na 3,2 s.

                * Čas zaměření děla 100 mm LB-1 ve věži Т-44-100 se změnil z 2,3 s na 2,1 s.

                * Zlepšil se pancíř korby a věže.

                * Průbojnost granátu UBR-412P pro dělo 100 mm LB-1 se změnila z 235 mm na 247 mm.

                * Průbojnost granátu UBR-412 pro dělo 100 mm LB-1 se změnila ze 183 mm na 190 mm.

 

          * Т-54

                * Rozptyl děla 100 mm D-10T2S se změnil z 0,35 m na 0,39 m.

                * Rozptyl děla 100 mm D-54 se změnil z 0,39 m na 0,33 m.

                * Doba nabíjení děla 100 mm D-10T2S ve věži T-54 mod. 1949 se změnila ze 7,8 s na 7,4 s.

                * Doba nabíjení děla 100 mm D-54 ve věži T-54 mod. 1949 se změnila z 8,2 s na 8,5 s.

                * Čas zaměření děla 100 mm D-10T2S ve věži T-54 mod. 1946 se změnil z 2,3 s na 2,5 s.

                * Čas zaměření děla 100 mm D-54 ve věži T-54 mod. 1949 se změnil z 2,9 s na 2 s.

                * Zlepšil se pancíř korby a věže.

                * Průbojnost granátu UBR-412P pro dělo100 mm LB-1 se změnila z 235 mm na 247 mm.

                * Průbojnost granátu UBR-412 pro dělo 100 mm LB-1 se změnila ze 183 mm na 190 mm.

                * Úhel sklápění děla 100 mm D-10T2S se změnil z -5 stupňů na -6 stupňů.

 

          * IS-7

                * Byl přidán motor M-50TI (1 200 h.p.).

                * Byl odstraněn motor M-50T (1 050 h.p.).

                * Rozptyl za pohybu s podvozkem IS-7 se snížil o 16 %.

                * Rozptyl při otáčení korby s podvozkem IS-7 se snížil o 16 %.

                * Rozptyl při rotaci věže pro dělo 130 mm S-70 se snížil o 25 %.

                * Čas zaměření děla 130 mm S-70 ve věži IS-7 se změnil z 3,1 s na 2,9 s.

                * Odolnost se změnila z 2 150 HP na 2 400 HP.

 

          * ISU-152

                * Bylo přidáno dělo 152 mm D-4S.

                * Bylo odstraněno dělo 122 mm A-19 mod. 1937.

                * Bylo odstraněno dělo 122 mm D-25S mod. 1944.

                * Bylo odstraněno dělo 152 mm BL-10.

                * Byl odstraněn granát UBR-471.

                * Byl odstraněn granát BR-471D.

                * Byl odstraněn granát UOF-471.

                * Byl odstraněn granát 53-OF-551.

                * Byl odstraněn granát UBR-551.

                * Byl odstraněn granát UBR-551P.

                * Odolnost se změnila z 1 010 HP na 1 200 HP.

                * Náklady na výzkum děla BL-9S se změnily ze 44 000 na 24 000.

                * Náklady na výzkum vozidla Objekt 704 se změnily ze 176 500 na 192 500.

 

          * Objekt 704

                * Bylo přidáno dělo 152 mm D-4S.

                * Náklady na výzkum vozidla Objekt 268 — se změnily z 301 000 na 239 000.

 

* Objekt 268

                * Úhly odměru děla nalevo a napravo se zvýšily 11 stupňů.

                * Rychlost granátu UBR551M pro dělo 152 mm M-64 se zvýšila o 25 % (z 760 na 950 m/s).

 

          * Objekt 140

                * Zlepšil se horní pancíř věže.

 

USA

    Byly provedeny změny v technických vlastnostech následujících vozidel:

          * M46 Patton

                * Zlepšil se pancíř věží.

 

          * M48A1 Patton

                * Bylo odstraněno dělo 90 mm Gun M41.

                * Bylo odstraněno dělo 105 mm Gun T5E1M2.

                * Byl odstraněn granát AP M77.

                * Byl odstraněn granát HE M71.

                * Byl odstraněn granát HVAP M304.

                * Byl odstraněn granát AP T32M2.

                * Byl odstraněn granát APCR T29E3M2.

                * Byl odstraněn granát HE M11A2.

                * Zlepšil se pancíř věže.    

                * Náklady na výzkum vozidla se změnily ze 160 000 na 205 000.                  

 

Francie

    Jako náhrada za AMX 50 Foch (155) bylo přidáno následující vozidlo:

          * AMX 50 Foch B

    Byly provedeny změny v technických vlastnostech následujících vozidel:

          * AMX 50 100

                * Úhel sklápění děla 90 mm DCA 45 se změnil z -6 stupňů na -9 stupňů.

                * Úhel sklápění děla 90 mm F3 se změnil z -6 stupňů na -9 stupňů.

                * Úhel sklápění děla 100 mm SA47 se změnil z -6 stupňů na -9 stupňů.

 

          * AMX 13 75

                * Kapacita munice pro dělo 75 mm SA49 se změnila ze 42 na 44 granátů.

 

          * Bat.-Châtillon 25 t

                * Kapacita munice pro dělo 100 mm SA47 se změnila z 30 na 42 granátů.

 

  * Bat.-Châtillon 25 t AP

                * Kapacita munice pro dělo 100 mm SA47 se změnila z 30 na 42 granátů.

 

          * AMX AC mle. 48

                * Rozptyl děla 120 mm AC SA46 se změnil z 0,33 m na 0,37 m.

                * Rozptyl při otáčení děla 120 mm AC SA46 se snížil o 42%.

                * Pro dělo 120 mm AC SA46 byl přidán systém nabíjení zásobníku.

                * Čas zaměření děla 120 mm AC SA46 ve věži AMX AC mle. 48 se změnil z 2,9 s na 2,7 s.

                * Zlepšil se pancíř korby.

                * Kapacita munice pro dělo 120 mm AC SA46 se změnila z 64 na 66 granátů.

 

          * AMX 50 Foch

                * Rozptyl za pohybu s podvozkem AMX 50 Foch se snížil o 9%.

                * Rozptyl za pohybu s podvozkem AMX 50 Foch bis se snížil o 10 %.

                * Rozptyl při otáčení korby s podvozkem AMX 50 Foch se snížil o 9 %.

                * Rozptyl při otáčení korby s podvozkem AMX 50 Foch bis se snížil o 10 %.

                * Rozptyl děla 120 mm AC SA46 se změnil z 0,33 m na 0,35 m.

                * Rozptyl při otáčení děla 120 mm AC SA46 se snížil o 30 %.

                * Pro dělo 120 mm AC SA46 byl přidán systém nabíjení zásobníku.

                * Čas zaměření děla 120 mm AC SA46 ve věži AMX 50 Foch se změnil z 2,3 s na 2,5 s.

                * Zlepšil se pancíř korby.

                * Kapacita munice pro dělo 120 mm AC SA46 se změnila z 64 na 68 granátů.

 

          * AMX 50 Foch (155)

                * Bylo přidáno rádio SCR 619F.

                * Byl přidán motor Saurer 1000F.

                * Bylo odstraněno rádio SCR 619.

                * Byl odstraněn motor Saurer.

                * Zlepšil se pancíř korby.

                * Úhly odměru děla nalevo a napravo se zvýšily na 10 stupňů.

                * Úhel náměru děla 155 mm AC SA58 se změnil z +12 stupňů na +18 stupňů.

                * Úhel sklápění děla 155 mm AC SA58 se změnil z -5 stupňů na -6 stupňů.

                * Náklady na zakoupení se změnily z 6 100 000kreditů na 5 zlaťáků.

                * Z vozidla je nyní akční vozidlo.

 

                   * AMX 30 1er prototype

                * Rozptyl za pohybu s podvozkem AMX 30 1er prototype se snížil o 11 %.

                * Rozptyl za pohybu s podvozkem AMX 30 A pré-série se snížil o 12 %.

                * Rozptyl při otáčení korby s podvozkem AMX 30 1er prototype se snížil o 11 %.

                * Rozptyl při otáčení korby s podvozkem AMX 30 A pré-série se snížil o 12%.

                * Rozptyl děla 105 mm mle. F1 ve věži AMX 30 A pré-série se změnil z 0,33 m na 0,37 m.

                * Rozptyl děla 105 mm mle. F1 ve věži AMX 30 1er prototype se změnil z 0,34 na 0,38 m.

                * Rozp. při rotaci věže-dělo 105 mm mle. F1 ve věži AMX 30 A pré-série se snížil o 40 %.

                * Rozp. při rotaci věže-dělo 105 mm mle. F1 ve věži AMX 30 1er prototype se snížil o 30 %.

                * Doba nabíjení 105 mm mle. F1 ve věži AMX 30 A pré-série se změnila z 9,9 na 8,7 s.

                * Doba nabíjení 105 mm mle. F1 ve věži AMX 30 1er prototype se změnila z 10,2 na 9 s.

                * Zlepšila se pancéřová ochrana věží.

                * Průbojnost granátu OFL-105-F1 pro dělo 105 mm mle. F1 se změnila z 260 na 248 mm.

                * Průbojnost granátu OCC-105-F1 pro dělo 105 mm mle. F1 se změnila z 320 na 300 mm.

                * Rychlost prémiových granátů snížena z 1100 m/s na 800 m/s.

 

          * AMX 30 B

                * Rozptyl za pohybu s podvozkem AMX 30 B se snížil o 25 %.

                * Rozptyl při otáčení korby s podvozkem AMX 30 B se snížil o 25 %.

                * Rozptyl děla 105 mm mle. F1 se změnil z 0,3 m na 0,36 m.

                * Rozptyl při rotaci věže pro dělo 105 mm mle. F1 gun se snížil o 33 %.

                * Doba nabíjení děla 105 mm mle. F1 ve věži AMX 30 B se změnila z 8,9 s na 7,8 s.

                * Čas zaměření děla 105 mm mle. F1 ve věži AMX 30 B se změnil z 2,1 s na 2 s.

                * Zlepšil se pancíř věže.

                * Průbojnost granátu OCC-105-F1 pro dělo 105 mm mle. F1 se změnila z 320 na 300 mm.

                * Průbojnost granátu OFL-105-F1 pro dělo 105 mm mle. F1 se změnila z 260 na 248 mm.

                * Rychlost prémiových granátů snížena z 1100 m/s na 800 m/s.

 

Nahrazení vozidla AMX 50 Foch (155) vozidlem AMX 50 Foch B

  • Pokud je AMX 50 Foch (155) vyzkoumán:
    Motor AMX 50 Foch B, Saurer F155, a rádio SCR 619 F155budou automaticky vyzkoumány.
    Posádka bude přeškolena z AMX 50 Foch (155) na AMX 50 Foch B (včetně propuštěných členů posádky, které lze obnovit).
    Nerozdělené zkušenosti vozidla AMX 50 Foch (155) budou přesunuty na AMX 50 Foch B.
    Kamufláže, nápisy a emblémy budou přesunuty z vozidla AMX 50 Foch (155) na AMX 50 Foch B a uchovají si svou dobu trvání.
  • Pokud je AMX 50 Foch (155) v garáži:
    Dodatečné vybavení bude odesláno do skladu, posádka bude poslána do kasáren, motor Saurer bude nahrazen za motor Saurer F155 a rádio SCR 619 bude nahrazeno za rádio SCR 619 F155.
    AMX 50 Foch B bude do garáže přidán společně se stáním v garáži.

Statistiky pro AMX 50 Foch (155) budou uloženy a vítězné znaky nebudou přeneseny.

Přidání systému nabíjení zásobníku pro AMX 50 Foch.

  • Dodatečné vybavení bude odmontováno a odesláno do skladu.

 

Přidání systému nabíjení zásobníku pro AMX AC mle. 48.

Dodatečné vybavení bude odmontováno a odesláno do skladu.

 

Japonsko

    Byly provedeny změny v technických vlastnostech následujících vozidel:

      

         * O-I Experimental

                * Bylo odstraněno dělo 10 cm Cannon Type 14.

                * Byl odstraněn granát APHE Type 95.

                * Byl odstraněn granát APHE Type 95 Toku Kou.

                * Byl odstraněn granát HE Type 14.

                * Rychlost rotace věže O-I Experimental se změnila z 22 stupňů/s na 20 stupňů/s.

                * Zvýšil se pancíř korby a věže.

                * Maximální rychlost vpřed se změnila ze 40 km/h na 25 km/h.

 

          * O-I

                * Snížila se síla pancíře korby a věže.

 

         * O-Ho

                * Byl přidán granát AP Experimental Type 2 Toku Otsu.

                * Byl odstraněn granát APHE Type 95 shell.

                * Byl odstraněn granát APHE Type 95 Toku Kou.

                * Byl odstraněn granát HE Type 14.

                * Rychlost rotace věže O-I Experimental se změnila z 22 stupňů/s na 20 stupňů/s.

                * Zvýšil se pancíř korby a věže.

                * Maximální rychlost vpřed se změnila ze 40 km/h na 25 km/h.

   

          * Type 4 Heavy

                * Rychlost otáčení podvozku Type 4 Heavy se změnila z 20 stupňů/s na 15 stupňů/s.

                * Rychlost otáčení podvozku Type 4 Heavy Kai se změnila z 22 stupňů/s na 17 stupňů/s.

                * Rychlost rotace věže Type 4 Heavy se změnila z 18 stupňů/s na 17 stupňů/s.

 

     * Type 5 Heavy

                * Rychlost otáčení podvozku Type 5 se změnila z 22 stupňů/s na 17 stupňů/s.

                * Rychlost rotace věže Type 5 Heavy se změnila z 20 stupňů/s na 18 stupňů/s.

                * Snížila se síla pancíře korby.

 

Řada vozidel byla přepracována do HD kvality.

Vozidla, která byla znovu vymodelována v HD:

  1. SU-5
  2. SU-14-1
  3. Bat.-Châtillon 25 t
  4. M12
  5. M5A1 Stuart
  6. Pz.Kpfw. 38H 735 (f)
  7. Pz.Kpfw. IV Ausf. D
  8. VK 30.01 (D)
  9. T69
  10. Matilda Black Prince
  11. Churchill III
  12. T-44-85

 

Různá zdokonalení

Hodnocené bitvy

  • Byla přidána možnost získat vítězné znaky a mistrovské odznaky v režimu hodnocené bitvy.
  • V panelu vozidel bylo při vybraném režimu hodnocené bitvy přidáno zobrazení hodností jednotlivých vozidel.
  • Bylo vylepšeno rozhraní, kde je zobrazena získaná odměna za předchozí fázi. Informace o získané odměně je také zobrazena ve vyskakovacím tipu při najetí kurzorem myši na hodnost.
  • V režimu bylo přepracováno rozhraní kalendáře. Informace o hlavních časech pro vybraný den na každém serveru je nyní zobrazena v okně kalendáře (dříve byla zobrazena ve vyskakovacím tipu).
  • Změnil se seznam map, které jsou v režimu k dispozici. Nyní budou bitvy probíhat na následujících mapách:
    1. Doly
    2. Prochorovka
    3. Opatství
    4. El Halluf
    5. Letiště
    6. Malinovka
    7. Himmelsdorf
    8. Murovanka
    9. Paříž
    10. Karélie
    11. Lakeville
    12. Siegfriedova linie
    13. Pouštní řeka
    14. Erlenberg
    15. Arktida
    16. Tundra
    17. Ensk
    18. Bažina
    19. Westfield
    20. Rybářský přístav
    21. Dálnice
    22. Klidné pobřeží
    23. Vichřice
    24. Fjordy
    25. Plzeň
  • Zdokonalení v systému tvorby týmů:
    • Počet dělostřelectev bude omezen na 2 na tým.
    • Byla zdokonalena tvorba týmů podle typů vozidel (systém se pokusí o sestavení podobných týmů).
    • Byl zdokonalen systém sestavování týmů podle hodností. 
  • Bylo přepracováno rozhraní při vstupu do režimu: byla přidána informace o serverech, které jsou pro hraní k dispozici a přepracováno zobrazení informace o hlavních časech.
  • Na načítací obrazovku v hodnocených bitvách byly přidány speciální tipy, které vysvětlují základní mechaniky a hlavní funkce režimu. Byla implementována samostatná možnost, která umožňuje konfiguraci načítací obrazovky v režimu hodnocené bitvy, a která doporučuje tři varianty načítací obrazovky (analogicky s možnostmi pro náhodné bitvy):
    • Pouze text
    • Ilustrované tipy
    • Minimapa

Zobrazení lídrů sezóny v režimu hodnocené bitvy

  • Byl přidán archiv akce — lze si prohlédnout statistiky hráčů v předchozích sezónách.
  • Byly přidány filtry: spoluhráči z klanu a přátelé. Hráči se budou moci mezi lídry sezóny podívat na pozice svých spoluhráčů z klanu a přátel.

Vylepšené vybavení

  • Vylepšené vybavení lze nyní odmontovat pouze za bony.
  • Rozšířená sada náhradních dílů je nyní integrované vybavení a lze odmontovat pouze za bony.
  • Při vydání aktualizace 9.20 bude všechno vylepšené vybavení automaticky zdarma odmontováno, aby hráči mohli všechny kusy vybavení znovu namontovat podle svých představ.

Mechanika ochromení posádky

  1. Na obrazovku s výsledky bitvy byla přidána doba způsobeného ochromení.
  2. Byla zdokonalena mechanika udělování poškození a ochromení skrz překážky. Nyní neudělí dělostřelectvo poškození skrz překážky, které jsou 2 či více metrů silné a vozidlo je jimi zcela kryto. Zároveň však mohou výbuchy jistým způsobem „obtékat“ rohy překážek. Aby k tomu došlo, měla by být vzdálenost mezi rohem překážky a místem zásahu menší než 2 metry - v takovém případě však výbuch způsobí snížené poškození.

Směrnice

  • Do informativních popisků a zjednodušených technických vlastností byla přidána vizuální indikace způsobu, jakým směrnice ovlivňují technické vlastnosti.
  • V rozhraní porovnání vozidel byla přidána funkce vybavení směrnicemi, takže jejich vliv se bere v potaz.
  • V rozhraní nákupu byla přidána možnost zapnutí automatického doplnění směrnic.
  • Bonus ze směrnic, který ovlivňuje schopnosti a specializace členů posádky, je nyní zobrazený v osobním záznamu.

Opravy

  • Byl opraven problém, při kterém byla kamera svázána s místem zničení vozidla, místo aby byla spojena se zničeným vozidlem samotným.
  • Byl opraven problém, při kterém se nastavení zobrazení na celou někdy neuložilo.
  • Byl opraven problém se zobrazením hodností vozidel.
  • Byl opraven problém s pancéřovou ochranou tanku Maus na dně korby. Pancíř se snížil z 250 mm na 50 mm.
  • Bylo opraveno zobrazení maximálního počtu granátů v okně spotřebních doplňků pro dělo 75 mm SA49.
  • Byl opraven problém, při kterém vozidla nevhodná pro osobní mise byla stále zobrazena jako dostupná.
  • Byl opraven problém, při kterém mohla být trvalá hodnost zobrazena jo hodnost, kterou lze ztratit.

Zdokonalení

  • Zlepšilo se rozložení poznámek v seznamu kontaktů.
  • Při prohlížení služebních záznamů hráče byla přidána informace o získané hodnosti vozidla.
  • Pro režim týmových bitev byl přidán filtr podle rozsahu.

Známé problémy (budou opraveny později)

  • Když je vozidlo zničeno při převrácení poté, co od převrácení uplyne 30 sekund, tak hráč, jenž vozidlo převrátil, neobdrží ocenění za jeho zničení.
  • Maskování vozidla s unikátní kamufláží je v garáži zobrazeno bez bonusu za kamufláž - ve skutečnosti je však efekt kamufláže aktivní.
  • Náborové centrum náboráře nezobrazuje rekruty a záložníky, které pozval, když byl jeho účet obnoven do stavu předcházejícímu okamžiku, kdy rekruti pozvánku přijali.
  • Když hráč rychle posune kurzor okolo vozidla, může kamera v náhledu trajektorie náhle změnit svou pozici.
  • Pořadí akcí za obdržené poškození je občas v záznamu poškození promícháno.
  • Na obrazovce výsledků bitvy se může pro vozidla zničená převrácením zobrazit technický text.
  • Odznak za obsazení základny se může zobrazit předčasně, a to dokonce i tehdy, když nebyl nashromážděn uvedený počet bodů.